Dragii mei contacţi,
Aş dori să rămânem la cele 45 teste propuse pentru EN 2020, ale prof. Ionel Jitaru
https://profesorjitaruionel.com/2018/01/30/sursa-edu-ro-45-modele-oficiale-edu-cu-rezolvari-bareme-pentru-pregatirea-evaluarii-nationale-2020-la-matematica-clasa-a-8-a-an-scolar-2019-2020-capacitate/
Astăzi vă supun atenţiei problema de geometrie plană din T25, subiectul III1
I. subpunctele unei probleme au rezolvări independente şi pot fi doar susţinute de ceea ce am dovedit la subpunctele anterioare !
Atenţie, dragi absolvenţi ! Acest lucru se întâmplă şi la EN !
II. în rezolvarea unei cerinţe, cum este aceasta de aflare a ariei unui triunghi, suntem puşi în situaţia de a alege perechea bază-înălţime corespunzătoare (sunt 3 astfel de perechi (posibile într-un triunghi), conform inspiraţiei şi antrenamentului nostru !
Desigur, ne dorim să alegem calea care ne conduce cel mai repede la rezultat.
Desigur, e bine să arătăm că suntem perseverenţi şi mergem pe calea pe care noi o alegem până la obţinerea rezultatului !
Vestea mai puţin bună este aceea că timpul de examen este limitat şi s-ar putea să nu ne ajungă !
Vestea bună este că ajungem la acelaşi rezultat !
Haideţi să vă conving că se obţine acelaşi rezultat !
Cine se încumetă să încerce şi cea de-a treia variantă ?!
Inspiraţie maximă la examen ! Şi pînă atunci .... mult antrenament !
Comentarii
Trimiteți un comentariu